AHN3 raster in PDOK viewer

Per wanneer zal het nieuwste AHN3 gebied aan het PDOK AHN3 raster worden toegevoegd? Inmiddels had ik het eigenlijk wel verwacht. De AHN3 rasterservice serveert overigens nog altijd bij tijd en wijle zeer traag, veel trager dan het AHN2 raster…
Dank,

@jwva hadden nog wat tegenvallers maar het einde is in zicht. Deze of volgende week verwachten we dit afgerond te hebben. Bedoel je v.w.b. performance de WCS of n.a.v. je eerdere topic de WMTS?

Ik bedoel de WMTS. AHN2 is daar duidelijk vlotter dan AHN3.
Bedankt voor de update, fijn om een indicatie van resultaatdatum te hebben.

Ik dacht dat het dankzij extra resources (AHN WMTS service errug traag - #7 door Jeroen_PDOK - AHN - Geoforum) sneller was… We gaan er nog een keer naar kijken!

@jwva de WMTS en TMS zijn nu ook bijgewerkt. We kijken nog naar de performance!

Hartelijk dank!

@jwva de diepste zoomniveaus waren niet ge-pretiled dus die waren langzamer inderdaad. Dit leek in het verleden afdoende maar gezien jouw melding nu niet meer :slight_smile: Om die reden hebben we de pre-tiling aangezet voor de diepste zoomniveaus.Dit is al een aardig eind dus je zou het op de meeste plekken al moeten ervaren. Klopt dat?

Veel dank voor de flexibiliteit en gebruikersgerichtheid, ik ga testen en laat het weten!

1 like

Sinds deze week krijg ik geen timeout errors meer, dus het ziet er naar uit dat het helpt!
Dank!

1 like