Kadastrale kaart met perceelnummers en oppervlak

Hallo, Mijn naam is Giel. Om mijn werk te vereenvoudigen prober ik een GIS kaart te maken waarin in een geselekteerd gebied een uitdraai kan maken van perceelnummers vanaf een in te stellen perceelgrootte. Ik heb een kadastrale kaart gevonden op Pdok maar die laat geen perceelnummers en perceelgroottes zien.
Weten jullie misschien een kaart die ik zou kunnen gebruiken hiervoor? Of is er een andere oplossing voor? Het maken van GIS kaarten is nieuw voor mij.
Ik hoor het graag.

Gr, Giel

Op basis van de services van PDOK is het waarschijnlijk wel mogelijk om te doen wat je wil: perceelnummers en perceelgroottes zijn in ieder geval beschikbaar.

Het is mij echter niet helemaal duidelijk welk doel je precies voor ogen hebt. Wil je een lijst van perceelnummers in een bepaald gebied voor percelen vanaf een bepaalde grootte? Of wil je een kaart (= plaatje) maken met daarbij specifieke wensen?

Ook zijn er verschillende manieren om PDOK te bevragen. Voor de kadastrale kaart beschikt PDOK over verschillende services waar specifieke bevragingen mee gedaan kunnen worden en je kunt de onderliggende gegevens downloaden. Kun je aangeven wat je precies hebt geprobeerd?

Dit topic is 180 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.